Unihiire uneblog

Sunday, March 06, 2005

1

Selline stseen - olen mingis vist ümmarguses ruumis, kus on õela iseloomuga taimed. Mul on klaasist kaheosaline bong ja ma kasutan mõlemat osa taimede pihta loopimiseks. Ilmselt lootes, et bong katki läheb. Aga ei lähe. Taimi on palju, kui mõnele neist pihta saan, servib ta tohutu kiirusega tagasi. Kui sööt läheb teisele taimele, virutab see eseme omakorda edasi. Ilmselt on taimed pimedad, aga nad loodavad mind samavõrd tabada kui mina neid. Kui ese maha kukub, korjan üles ja viskan, lootes, et ese või taim läheb katki. Nii püüan vist tõestada, et ma ei karda neid taimi. Tegelikult ikka natuke kardan. Selle unenäo tõlgendamiseks ei pea nüüd küll geniaalne psühholoog olema.

Sisenen Pizza Americana koha peal asuvasse jõmmibaari, kus ma vist varasemateski unedes käinud olen. Ühe laua taga istub Mike Field, keda ma esimese ropsuga ära ei tunne. Istume ja ajame juttu. Küsin mingi lehemüüja käest Postimeest. Et ma pean Audrey isale (keda ma mingite jõmmidega koos baari ees hängimas nägin) vist taksoraha andma, läheme Mike'iga Jaani kiriku ette. Ku-Ku ees avastan vihapurskega, et olen maksnud 8 krooni väljaande "Liberaalne Postimees" (vms) eest, mis on Reformierakonna propagandaüllitis, esitatud fotokoomiksi vormis. Ansip, Kallas, Ojuland, Lang ja teised on kenasti sees ja ajavad oma iba. Audrey isa me ei leia ja läheme baari tagasi.
Üle tänava Stereo koha peal asub koht, mis näeb välja nagu George Brownes, üsna tühi. Ent sinna me ei lähe. Oleme ühe korra endale piletid ostnud (50.-) ja ma kardan, et me peame seda uuesti tegema. Turvamees aga mäletab meid ja laseb sisse. Seegi baar on üsna tühjaks läinud.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home