Unihiire uneblog

Tuesday, October 13, 2009

16 - reetmine

Serial K: nägin muide unes, et üks keskkoolikaaslane, kes omal ajal tublisti drooge tegi ja natuke mind ka õpetas ja nüüd peaks mingi korraliku juristikoha peal möllama, oli läind hoopis sisekaitseakadeemiasse ja hakand inspektoriks. nüüd võttis mu ootamatult mingi narkodiiliga vahele. haruldaselt realistlik ja detailne värk. ma olin nagu NIIIIII nördinud ja haavunud, et tunne siiamaani kestab (kuigi ta pärast andis mõista, et ma pääsen vana tutvuse tõttu puhtalt). tea, kas siuksel reetmise-teemalisel unenäol mingi tõlgendus ka on, ärgates olin küll kindel, et tra see oli Uni, ja siis puhkasin igaks juhuks tunnikese kauem veel sellest unest taastumiseks.

/juurde:
Tružba ja Vahuriga istusime autos ja mingi hetk võtab Vahur töötõendi välja, à la et nüüd olete vahi all. Oi ma olin solvunud, et mind niimoodi ahistatakse. Oli veel vist keiss, et mina veel pääsen, aga Tružba võetakse igal juhul vahele. Oi ma tegin ikka pikalt neid etteheiteid, kuni V-l kõrvad sitavett jooksma hakkasid: "et kas ikka süümepiinad üldse ei kripelda?" mingi väike kogus (10 g) oli ka loomulikult, et mitte mingi päris äri.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home